Search:

Type: Posts; User: CaveBear

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.79 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    130

    oh, you got it all wrong dunderdildo, im not the...

    oh, you got it all wrong dunderdildo, im not the past, im a legend, good, bad, or ugly.....i'm a legend. im not always right, i can be an azzhole, but im still standing. i'm not going anywhere, i'll...
  2. Replies
    9
    Views
    130

    ive got more posts than all of you combined. TeT...

    ive got more posts than all of you combined. TeT youre a fukin retarded troll b1itch, nothing more....lol.
  3. Thread: Ouch!

    by CaveBear
    Replies
    27
    Views
    340

    Did you happen to see who had the belt after the...

    Did you happen to see who had the belt after the fight. /thread!!!!!
  4. Thread: Memorial Day

    by CaveBear
    Replies
    6
    Views
    106

    I personally think some of you are adding to much...

    I personally think some of you are adding to much political bs into what this is about. There are a sh1t ton of military folk that don't agree with of US politics. I don't. but I do believe in...
  5. Replies
    10
    Views
    344

    yep........

    yep........
  6. Replies
    630
    Views
    45,726

    ^^^ has Oscar written all over it imo.....

    ^^^ has Oscar written all over it imo.....
  7. this......

    this......
  8. Replies
    74
    Views
    2,567

    John Nash and wife killed in Jersey crash.....

    John Nash and wife killed in Jersey crash.....
  9. Replies
    40
    Views
    722

    lmao....poor tc, just cant say the better fighter...

    lmao....poor tc, just cant say the better fighter won. i knew it would happen....long live the champ. he's real, deal wit it boys....hahaha!!!
  10. Replies
    162
    Views
    2,466

    lol....no bro, ive been here all along. took a...

    lol....no bro, ive been here all along. took a little break a couple weeks ago, 6 days, in the hospital.
  11. Replies
    162
    Views
    2,466

    glad to see the kid won. do you folks think he's...

    glad to see the kid won. do you folks think he's real now??? 3-0 against two hall of framers...

    framers...lol fukin auto correct....
  12. Replies
    48
    Views
    1,115

    glad your back floyd. i saw you looking for a...

    glad your back floyd. i saw you looking for a certain link. unfortunately my main comp took a crap and im on my back up. its from 99...lol. but all my links are bookmarked on the main comp. i'll look...
  13. Replies
    48
    Views
    1,115

    and stiiiiillllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

    and stiiiiillllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://mixfight.com/uploads/cgblog/id32690/7488022.jpg


    even a 1.7 T:E ratio, couldnt bring the belt to brazil....lol
  14. Replies
    4,027
    Views
    132,204

    sh1t214 is in active, open conflict with like 6...

    sh1t214 is in active, open conflict with like 6 people at this very moment, but everyone else is the problem....lmfao....ahaha!!!!


    ARE WE DONE YET??????
  15. Replies
    48
    Views
    1,115

    i have no real beef with vitor, i dont think dope...

    i have no real beef with vitor, i dont think dope made him great, he's the phenom for fuks sake. a great fighter before he was a man. but those days are over boys.....theres a new sheriff in town....
  16. Replies
    10
    Views
    169

    Poll: nope . lol

    nope . lol
  17. Replies
    4,027
    Views
    132,204

    damn brother.....first, you aint no b1tch, thats...

    damn brother.....first, you aint no b1tch, thats for sure. get that crap outta youre head now.

    i have a life long friend who's a nursing supervisor in dallas. she actually oversee's two...
  18. Replies
    13
    Views
    188

    nice thread dude, nearly forgot about this. ...

    nice thread dude, nearly forgot about this.

    spending today just chillin, AA tonight.

    tomorrow, bmx races with my bud and his son. the kid is in his 2nd year and already a phenom. has sponsors,...
  19. Replies
    4,027
    Views
    132,204

    there wasnt from what ive heard La. just jackhat...

    there wasnt from what ive heard La. just jackhat making something outta nothing.
  20. Replies
    4,027
    Views
    132,204

    there wasnt from what ive heard La. just jackhat...

    there wasnt from what ive heard La. just jackhat making something outta nothing.
  21. Replies
    161
    Views
    3,252

    you want the crown, you gotta go to the castle....

    you want the crown, you gotta go to the castle. its really that simple.
  22. Replies
    4,027
    Views
    132,204

    ahhh....very good point. pre-existing condition...

    ahhh....very good point. pre-existing condition...
  23. Replies
    67
    Views
    934

    lol....i like that. i just dont see juice as...

    lol....i like that.

    i just dont see juice as that big of an issue at all.


    and he'd kill me, probably literally??
  24. Replies
    4,027
    Views
    132,204

    im sorry TC, im gonna have to retract (partially)...

    im sorry TC, im gonna have to retract (partially) my previous statement. i'm high as fuk right now and i want to beat jackel down.....just as soon as i finish this cupcake.....and movie....and...
  25. Replies
    4,027
    Views
    132,204

    then he was nukin futs. ive smoked and been...

    then he was nukin futs. ive smoked and been around smokers for 30 years and have never seen any violence caused by weed. ever.
Results 1 to 25 of 120
Page 1 of 5 1 2 3 4