Search:

Type: Posts; User: CaveBear

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.40 seconds.

  1. Replies
    2
    Views
    114

    hysterical.....

    https://www.youtube.com/watch?v=G5EZoN4r6tY
  2. Replies
    192
    Views
    3,091

    Poll: ^^^^^^^^^yep, might wanna seek help. seriously....

    ^^^^^^^^^yep, might wanna seek help. seriously. may be its the stress of dealing with all thats going on with your dad. but you need to talk to someone. im not even kidding here. your posts have gone...
  3. Replies
    4
    Views
    132

    Adam Lanza's mental health.........

    HARTFORD, Conn. (AP) The school system unwittingly enabled Adam Lanza's mother to "accommodate and appease" him as he became more withdrawn socially, according to a state report issued Friday on...
  4. Replies
    192
    Views
    3,091

    Poll: thats just pathetic. im worried that really do...

    thats just pathetic. im worried that really do have untreated mental health issues tony.
  5. Replies
    12,867
    Views
    697,155

    https://www.youtube.com/watch?v=PIbpuQ-EFoQ#t=46

    https://www.youtube.com/watch?v=PIbpuQ-EFoQ#t=46
  6. Replies
    192
    Views
    3,091

    Poll: well no sh1t sherlock. i didnt know...

    well no sh1t sherlock. i didnt know that......smh......like you i didnt feel like typing out maine....

    fuk youre dumb!!!!!!
  7. Replies
    192
    Views
    3,091

    Poll: and thats the centered part you fukin azzhole....

    and thats the centered part you fukin azzhole. not what youre doing "up" there. but proclaiming that no one here at weekly knows what your sorry azz is going thru. thats self centeredness at its...
  8. Replies
    34
    Views
    449

    http://i282.photobucket.com/albums/kk248/gargoyle0...

    http://i282.photobucket.com/albums/kk248/gargoyle08/gifs/image00111.gif
  9. Replies
    192
    Views
    3,091

    Poll: id disagree because since i took care of my...

    id disagree because since i took care of my father for the last 4-5 months of his life. i watched him wither away to nothing from a solid 170 in oct. too a 90lb wheelchair bound shell. so no, i dont...
  10. Replies
    2,809
    Views
    92,503

    congrats daywork. you deserve it.

    congrats daywork. you deserve it.
  11. naw, i was already stocked up. like weve said a...

    naw, i was already stocked up. like weve said a foot really isnt much for us here. Penndot does a decent job clearing the roads.
  12. this a fb post of friend of a friend 5 min...

    this a fb post of friend of a friend 5 min ago......

    Emergency! Anyone near 3 Rod road and Clinton? Cliff Borchert barn roof just collapsed..6 horses inside. I am unable to get out... It sounds...
  13. Replies
    738
    Views
    19,488

    hmmmmm........wanna bet??

    hmmmmm........wanna bet??
  14. i thought i saw where you guys have a chance of...

    i thought i saw where you guys have a chance of severe storms today??
  15. and you officially suck today....lol. its 26...

    and you officially suck today....lol. its 26 here...lol
  16. this the radar right now. clevelands getting hit....

    this the radar right now. clevelands getting hit. i got partly cloudy skies.

    http://images.intellicast.com/WxImages/RadarLoop/bgm_None_anim.gif
  17. extremely hard, if the wind changes and it does,...

    extremely hard, if the wind changes and it does, the bands will hit different areas.
  18. Replies
    7
    Views
    209

    i hear ya man. but cain , as u said, is pretty...

    i hear ya man. but cain , as u said, is pretty quick for his size and all he'd need in one good shot and jones falls. jones has never been hit as hard as cain hit.....imo.

    and i like jones way...
  19. its because the water is warmer than the air...

    its because the water is warmer than the air which causes the formation of snow bands and thats bad...lol. i have a foot of snow here, i can guarantee 10 miles in any direction might only have 2...
  20. Replies
    12,867
    Views
    697,155

    https://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI&index=...

    https://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI&index=2&list=RD3tOKYFR4Rzg
  21. Replies
    738
    Views
    19,488

    no steelers this week. im glad. it will give...

    no steelers this week. im glad. it will give Taylor, Jones, and Troy an extra week to heal up. if those guys can get back, i think theres no doubt we go to the playoffs and win the north outright.
  22. snow totals in buffalo region........so far....

    snow totals in buffalo region........so far. incredible.
    ...
  23. Replies
    7
    Views
    209

    yea actually i would. i just think it would only...

    yea actually i would. i just think it would only be a matter of time before cain clips him good. i dont think JJ would recover.
  24. im about 80 miles south of buffalo and yep. i...

    im about 80 miles south of buffalo and yep. i have about a foot of the crap here. its really nothing though. its manageable.
  25. south buffalo. ...

    south buffalo.

    https://scontent-a-ord.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1510542_10152905074372608_187429160407639218_n.jpg?oh=e9a0c5a5704481ab89b14383f8fbb3b8&oe=551C7E73
Results 1 to 25 of 120
Page 1 of 5 1 2 3 4